W Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim wdrożony został system jakości. Urząd otrzymał Certyfikat Jakości ISO 9001:2000, którego ważność wygasła 11 stycznia 2007 roku. Wszystkie dotąd wdrożone procedury, polityka i cele jakości nadal obowiązują. Obecnie trwają prace nad dalszym polepszaniem standardów pracy Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki jako jeden z pięciu urzędów wojewódzkich w Polsce został wyróżniony udziałem w programie “Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej” przygotowanego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
W ramach tego projektu w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy zostanie wdrożona Wspólna Metoda Oceny (CAF), która jest narzędziem kompleksowego zarządzania jakością dostosowaną do specyfiki jednostek administracji publicznej. W trakcie trwania projektu będzie przeprowadzona samoocena, która zdiagnozuje obszary w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy wymagające ulepszeń. Podczas samooceny powołany do tegu celu zespół złożony z doświadczonych pracowników administracji publicznej zanalizuje mocne i słabe strony Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy. Na podstawie tej analizy zostaną wybrane obszary wymagające poprawy i następnie będą opracowane i wdrożone co najmniej 3 projekty usprawniające funkcjonowanie Urzędu.
Uzyskane wyniki dostarczą informacji na temat funkcjonowania Urzędu oraz wskażą kierunki działań na rzecz doskonalenia działaności, a w następnych latach pozwolą na pomiar osiągniętego postępu.
W toku przedsięwzięcia Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy uzyska wsparcie w postaci konsultacji, szkoleń oraz materiałów pomocniczych finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
20 lutego 2009 r. Wojewoda Kujawsko-Pomorski wydał Zarządzenie (26/09) w sprawie wdrożenia Wspólnej Metody Oceny jako systemu kompleksowego zarządzania jakością w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim oraz powołania Pełnomocnika Wojewody Kujawsko-Pomorskiego ds. Jakości. Zarządzenie określa również Politykę i Cele Jakości.
Polityka i Cele Jakości
Naszą misją jest sprawnie działający, profesjonalny i przyjazny Urząd.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski, Dyrektor Generalny Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz pracownicy Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w celu realizowania misji deklarują:
Cele Jakości osiągniemy poprzez:
Aby zrealizować powyższe założenia powstało w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim Biuro Obsługi Klienta, które ma zapewnić klientom uzyskanie kompletnej informacji udzielanej w przyjaznej atmosferze i dogodnych warunkach i, co najważniejsze, w sposób profesjonalny.
Punkt Obsługi Klienta w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim
Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3, parter, pok. 28
tel. 52 349-7720, 7721
fax. 52 349-7720
e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl
poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 7.30 - 15.30
wtorek - 8.00 - 18.00
W Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim wdrożony został system jakości. Urząd otrzymał Certyfikat Jakości ISO 9001:2000, którego ważność wygasła 11 stycznia 2007 roku. Wszystkie dotąd wdrożone procedury, polityka i cele jakości nadal obowiązują. Obecnie trwają prace nad dalszym polepszaniem standardów pracy Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki jako jeden z pięciu urzędów wojewódzkich w Polsce został wyróżniony udziałem w programie “Poprawa zdolności zarządczych w urzędach administracji rządowej” przygotowanego przez Kancelarię Prezesa Rady Ministrów.
W ramach tego projektu w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy zostanie wdrożona Wspólna Metoda Oceny (CAF), która jest narzędziem kompleksowego zarządzania jakością dostosowaną do specyfiki jednostek administracji publicznej. W trakcie trwania projektu będzie przeprowadzona samoocena, która zdiagnozuje obszary w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy wymagające ulepszeń. Podczas samooceny powołany do tegu celu zespół złożony z doświadczonych pracowników administracji publicznej zanalizuje mocne i słabe strony Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy. Na podstawie tej analizy zostaną wybrane obszary wymagające poprawy i następnie będą opracowane i wdrożone co najmniej 3 projekty usprawniające funkcjonowanie Urzędu.
Uzyskane wyniki dostarczą informacji na temat funkcjonowania Urzędu oraz wskażą kierunki działań na rzecz doskonalenia działaności, a w następnych latach pozwolą na pomiar osiągniętego postępu.
W toku przedsięwzięcia Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy uzyska wsparcie w postaci konsultacji, szkoleń oraz materiałów pomocniczych finansowanych ze środków Unii Europejskiej.
20 lutego 2009 r. Wojewoda Kujawsko-Pomorski wydał Zarządzenie (26/09) w sprawie wdrożenia Wspólnej Metody Oceny jako systemu kompleksowego zarządzania jakością w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim oraz powołania Pełnomocnika Wojewody Kujawsko-Pomorskiego ds. Jakości. Zarządzenie określa również Politykę i Cele Jakości.
Polityka i Cele Jakości
Naszą misją jest sprawnie działający, profesjonalny i przyjazny Urząd.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski, Dyrektor Generalny Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz pracownicy Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w celu realizowania misji deklarują:
Cele Jakości osiągniemy poprzez:
Aby zrealizować powyższe założenia powstało w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim Biuro Obsługi Klienta, które ma zapewnić klientom uzyskanie kompletnej informacji udzielanej w przyjaznej atmosferze i dogodnych warunkach i, co najważniejsze, w sposób profesjonalny.
Punkt Obsługi Klienta w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim
Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3, parter, pok. 28
tel. 52 349-7720, 7721
fax. 52 349-7720
e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl
poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 7.30 - 15.30
wtorek - 8.00 - 18.00