Punkt Obsługi Klienta
Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3, parter, pokój 28
tel. 52 349-7720, 7721
e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl
poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 7.30 - 15.30
wtorek - 8.00 - 18.00
Skargi i Wnioski
Bydgoszcz ul. Jagiellońska 3, parter pokój 18
tel. 52 349-7279
poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 8.00 - 15.00
wtorek - 10.00 - 18.00
Kasa
Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3, parter
poniedziałek, środa, czwartek, piątek – 7.30 - 15.00, przerwa 12.00 - 12.30
wtorek – 8.00 - 17.45, przerwa 12.00 - 12.30
Opłaty również kartami płatniczymi
Głuchoniemi klienci Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem Punktu Obsługi Klienta, na adres e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl , na numer fax: (52) 349-7294 (podając sposób przekazania informacji zwrotnej) lub telefonicznie: (52) 349-7720, 7721.
Pisma i wnioski kierowane do Wydziałów i Biur Urzędu należy składać w kancelarii ogólnej pok. nr 12, wejście od ul. Konarskiego.
Elektroniczna skrzynka podawcza
Punkt Obsługi Klienta działający w Kujawsko - Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy służy pomocą w zakresie udostępnienia klientom treści aktów prawnych publikowanych w następujących dziennikach promulgacyjnych:
_________________
* udostępniane do wglądu w wersji papierowej i elektronicznej
Sprawy do załatwienia w urzędzie:
programy do przeglądania plików:
Punkt Obsługi Klienta
Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3, parter, pokój 28
tel. 52 349-7720, 7721
e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl
poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 7.30 - 15.30
wtorek - 8.00 - 18.00
Skargi i Wnioski
Bydgoszcz ul. Jagiellońska 3, parter pokój 18
tel. 52 349-7279
poniedziałek, środa, czwartek, piątek - 8.00 - 15.00
wtorek - 10.00 - 18.00
Kasa
Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 3, parter
poniedziałek, środa, czwartek, piątek – 7.30 - 15.00, przerwa 12.00 - 12.30
wtorek – 8.00 - 17.45, przerwa 12.00 - 12.30
Opłaty również kartami płatniczymi
Głuchoniemi klienci Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy oraz osoby mające trudności w komunikowaniu się mogą skorzystać z pomocy tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika podczas załatwiania swoich spraw w urzędzie.
Usługa tłumacza jest bezpłatna dla osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. z 2011 r. nr 127, poz. 721 z późn. zm.).
Osoby uprawnione są zobowiązane zgłosić zamiar korzystania z usługi tłumacza ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się, co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w urzędzie, kontaktując się z pracownikiem Punktu Obsługi Klienta, na adres e-mail: pok@bydgoszcz.uw.gov.pl , na numer fax: (52) 349-7294 (podając sposób przekazania informacji zwrotnej) lub telefonicznie: (52) 349-7720, 7721.
Pisma i wnioski kierowane do Wydziałów i Biur Urzędu należy składać w kancelarii ogólnej pok. nr 12, wejście od ul. Konarskiego.
Elektroniczna skrzynka podawcza
Punkt Obsługi Klienta działający w Kujawsko - Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy służy pomocą w zakresie udostępnienia klientom treści aktów prawnych publikowanych w następujących dziennikach promulgacyjnych:
_________________
* udostępniane do wglądu w wersji papierowej i elektronicznej
Sprawy do załatwienia w urzędzie:
programy do przeglądania plików: